Nije štela, nije šteeela…

Pošto se ispostavilo da ovo što pričam ovdje prevazilazi formu  (vagininih, da izvinite) monologa, te da ima žena i drugih bića koji ovo čitaju, potrebno je neke priče ponoviti. Od Hipokrata do hipokrita je tekst koji sam napisala na svom neroditeljskom blogu a opisuje šta mi se desilo u 9. mjesecu trudnoće.  Da ne pričam istu priču, staru ću da doradim. Nekoliko bih polučinjenica, jer nisu, je l’ te nepobitne pa su polu, izdvojila.

Korisno je imati nekog za vrijeme poroda. Šta to znači? Pa znači, oprostite mi opet na izrazu, imati štelu. Ružna riječ za nešto lijepo. Ružna je zato jer  štela obično podrazumijeva određenu novčanu protivrijednost za učinjenu uslugu i koliko sam čula, to su najgore štele. Lijepo je to što ćete se zbog postojanja št…ajmo reći, podrške, osjećati sigurnije i opuštenije ćete otići na porod. Ovo nije neophodno i postoje dokazi za to. Dokaz su mnoge zdrave mame i bebe  koje su odradile svoj posao „neprirodnim“ putem, tj. bez štele (ona je prirodna valjda). Nakon što pročitate „Od Hipokrata do hipokrita“ biće vam jasna razlika između štele i podrške.

Druga polučinjenica a koja direktno ima veze sa tekstom tiče CTG aparata. Koliko sam čula od drugih trudnica koje su ležale na odjelu patologije, kružila je priča da je taj CTG neispravan tako da na patologiji je patologija. Ova polučinjenica opet neopravdava dr Neotesanog Mengelea iz moje priče ali dobro…

Treća…pa ovo je već činjenica. U bolnici dobijete pelene ali ne od gospođe Bolnice lično već od gospodina Kapitalizma. Nekoliko proizvođača pelena i dječije kozmetike u reklamne svrhe a pod krinkom brige za mame i bebe, donira uzorke pelena koje se taman iskoriste za vrijeme boravka u bolnici.

Ništa mi nije jasno i sve mi jasno…što bi rekao jedan moj profesor: „Sve je to indUvidualno.“.

Ostavite odgovor

