Postporođajna depresija

Zadnjih godina vrlo je popularno koristiti mnoge psihološke termine pa smo tako svako malo u depresiji,  jer imamo traume i neuroze, a to sve pod konstantnim stresom. Koliko znam ( to nije mnogo ali može pripomoći) u depresiji NISMO ako smo tužni koji dan, a djetetu NE pravimo traumu ako mu nismo kupili igračku koja iznosi pola rate kredita.  Danas je posebno popularno kad se pominje trudnoća i porođaj je postporođajna, khm, pardon, da budemo ipak stručni, postpartalna depresija.

Surfajući i pričajući sa mnogim ženama, čujem da je ta postporođajna depresija vrlo ozbiljna stvar. Svaka druga žena pati od nje. Ja se isto zabrinula dok sam bila trudna, šta ću, jadna, kad padnem u to stanje…Pretutnjam taj porod nekako, pa sretna što sam vidjela bebu, pa sretna što su svi sretni i što je sve prošlo dobro, ali sve mi nekako napola. Čekam depresiju. Došla kući, ono boli sve, ne spava se mnogo, mokra spavaćica od mlijeka non-stop, preznojavaš se, a gospođe nema! Ja onako ljuta i umorna, sjednem pa se isplačem! Biću i ja depresiji! Plačem ja, a meni lijepo. Otplačem jednu turu, negdje taman nakon noćnog podoja, pa zaspim. Sutradan opet ništa, pa drugi, treći dan. ..vidim opet bezobrazluk. A ja opet-udri. Ništa meni nije jasno. Izgleda da i nisam nešto kad ne patim od te depresije…valjda nisu te žene mislile na povremeno plakanje. I muškarci bi plakali da su im dali da plaču od malih nogu…i oni su neispavani, i umorni, i slušaju nas kako pričamo o postporođajnoj depresiji, i bebu kako plače…ali oni su muškarci, nisu curice pa da plaču.

One thought on “Postporođajna depresija

  1. Povratni ping: Na šta ličimo poslije poroda? « MamaDara

Ostavite odgovor

