Čija je ono zvijezda?

Kao što dijelim sa vama većinu svojih (a bogami i tuđih) iskustava, evo još jednog za koje osjećam moralnu obavezu da isto uradim. Okarakterišite ga kako hoćete, zauzmite stranu koju želite a ja ću vam pisati iz svog ugla. Nije mi želja da ikog ocrnim, to ljudi uglavnom jako dobro rade sami. Želja mi je samo da  sutra neki drugi mama i tata budu pametniji…i da slušaju savjete prijatelja ali vratiću se na to. Priča će biti poduga. Odustanite ako ne planirate dijete dati u vrtić.

Vrtić je zakon. I dalje stojim iza toga.  Pošto je to tako odlučimo se moj suprug i ja za vrtić. I to ni manje ni više već sa 5 zvjezdica.

Razne stvari su nam išle na ruku:

– blizina (mogli smo dijete  pješke odnijeti na sebi),

– fenomenalan prostor (ogroman, lijepo prilagođen za bebice i djecu),

– veliko dvorište,

-video nadzor ( koliko god ne volim Big Brother toliko mi je želja da vidim šta mi radi dijete u vrtiću bila jača, tako da je i ovo bio plus),

– mnoge aktivnosti koje ovaj vrtić nudi (ples, izlete, učenje jezika).

Cijena, u skladu sa ponudom – 400 KM. Ništa nije puno za moje dijete, znate već kako to ide.  Samo najbolje. Napravili smo početničke greške odmah u startu.

Prvo, ja nisam poslušala dobru prijeteljicu. Rekla mi je da razmislim, da prostor jeste odličan ali da kruže priče po gradu da je atmosfera u vrtiću loša zbog čestog mijenjanja teta. Rekla mi je da je direktorica na svoju ruku, da daje otkaze tetama čim zatrudne ili naprave neku grešku…ja ovo nisam smatrala  alarmantnim.

-Bože moj, nije se lako danas baviti privatnim poslom, normalno da je dobije otkaz kad zatrudni, to mora  i da piše u Zakonu o radu sa privatnicima, mislila sam ja. Uostalom i ta moja prijateljica je osoba sa izraženim osjećajem za pravdu (u tom trenutku sam zaboravila da je zato i volim) što traži dlaku u jajetu kad je taj vrtić super. Prava zvijezda među svim vrtićima koje sam pogledala.

Odemo na razgovor, sve prošlo ok. Dobijemo deset dana gratis da se dijete prilagodi i mi odlučimo. Sve pet zvjezdica.

Prošlo tih 10 dana, mi sretni što sve ide kako smo zamislili, primjećujemo na djetetu dobrobiti boravka u vrtiću, sretni damo 400 KM, da platimo za naredni mjesec. Isti dan kad smo i platili, naša beba zaradi predupalu pluća. Tog perioda ne bih da se prisjećam, djelić toga sam podjelila ovdje .

Nakon mjesec dana roditeljskog kaljenja i prve ozbiljnije bolesti, u periodu oporavka na kojem je insistirala naša pedijatrica, odlučimo da sa društvom iz Školice za trudnice odemo na druženje u jednu novootvorenu igraonicu.

Našoj sreći nije bilo kraja! Mame nekad sa bebama u stomacima sad na druženju u duplom broju. Nama svanulo nakon sedmica mjerenja temperature, čekanja kod doktora i nespavanja. Divota jedna!Igraonica mala, naše je društvo ispunilo od poda do plafona. Čokolada na jednoj, sokići na drugoj strani. Kafe se hlade, kao trebale bismo ih piti. Igramo se, slikamo, uživamo.

Zbog količine sreće koju je moje dijete pokazivalo u toj igraonici, odlučimo ga tamo ostavljati na sat-dva dok se ne vrati u svoj vrtić sa 5 zvjezdica. Nije bila gužva, nije se mogao ponovo razboljeti, razmišljala sam ja, a baba i deda dobiju sata-dva da obave svoje poslove po gradu dok smo mi na poslu. I tako je bilo.

Došlo vrijeme povratka u naš vrtić na opštu radost svih. Napokon će nam se život vratiti u normalan tok – pos’o, kuća,  vrtić. Tete su nas kao i uvijek u našem lijepom vrtiću dočekale, sve super.

Pošto je datum bio visok, kad sam došla po bebu, rapitam se oko plaćanja, čisto za svaki slučaj. Razmišljala sam da je sve jasno jer smo platili unaprijed, dijete bilo bolesno, pa ne treba ništa da se plaća dok ne „odradi“ svoj mjesec u vrtiću.

Odem kod nadležne tete i kažem zbog čega sam došla. Teta ni osmjeha, niti ljubaznosti od prije počinje  pričom:

– Imamo informaciju da je vaše dijete išlo po drugim vrtićima i igraonicama za vrijeme odsustva iz našeg vrtića.

Čula sam zvuk zaustavljanja filma. Jesam stvarno.

-Kakvu informaciju? Gdje išao? Kad?, ne shvatajući da sam u Procesu.

Ovdje se moram zaustaviti. Ne zato jer je Julio poljubio Rosauru a naišla je Maria pa je logično da epizoda tu završi, već moram dijete spremati za vrtić i ići na posao.  Ne želim da vam uskratim detalje priče „Kako sam nasjela na priču o vrtiću sa 5 zvjezdica“.

Nastaviće se čim prije…

4 thoughts on “Čija je ono zvijezda?

  1. …bas kao Udba bog te…prate te gdje vodis dijete…i jos se usudjuju da komentarisu! 🙂 Kad budem davala dijete u vrtic, pitacu te u Inbox koji su ti indijanci sa 5 zvjezdica, da ne odem kod njih. 🙂

  2. Povratni ping: Kako sam nasjela na priču o vrtiću sa 5 zvjezdica II | MamaDara

  3. Vrtic se zove ZVJEZDICA i ja sam imala jezivo iskustvo sa njima. Sina sam upisala tamo i posto nisam bila zadovoljna uslugom – direktorica i vaspitacice su vise spletkarile i bavile se tudjim problemima nego sto su vodile racuna o toj djecici a i dijete je bilo stalno bolesno (na kraju je dobio rota virus i profuzne prolive pa smo jedva izvukli zivu glavu), ispisala sam ga nakon nepunih mjesec dana. Posto se direktorici nije svidjelo sto ga ispisujem (ostaje bez 400 KM), a i rekla sam joj otvoreno da su neprofesionalni i da njihov rad ne lici ni na sta, odlucila je da mi se revansira na najpokvareniji i najpodmukliji moguci nacin. U tom periodu sam prolazila kroz mukotrpni proces razvoda braka i ona je to znala, kao i da se borim za starateljstvo. „Gospodja direktorica“ je nazvala Centar za socijalni rad i prijavila me za zlostavljanje i zanemarivanje djeteta, te napisala sa svojim „strucnim timom“ sve moguce bljuvotine sa ciljem da mene ocrni kao majku bez ikakvih realnih razloga. Naglasavam da je uz sve to ona nekompetentna u potpunosti da daje svoje misljenje kakav je ko roditelj, jer je sama nepismena i neobrazovana i nije uopste mjerodavna da ocjenjuje bilo koga, a pogotovo ne dijete koje je bilo u njenom vrticu par nedelja. Na najperfidniji moguci nacin se poigrala sa mojim i zivotom moga djeteta, koristeci svoj „polozaj“.
    Naravno, na sudu sam dobila starateljstvo.
    Sada vidim i da nisam jedina koja je sa njima imala problema. Nadam se da ce ovo pomoci drugim roditeljima da se upadnu u zamku i povjere djecu takvim bolesnim monstrumima. Zalosno je da takvi ljudi imaju dozvolu da rade sa djecom, kakva je to kontrola i kakva je ovo drzava ??

    • Pozdrav
      I ja sam cula svasta za vrtic Zvjezdicu da su djeca gladne vise nego sita,stalno u mokim pelenama ,tete vjestice zlostavljacice i jois svasta ruznog.Zato mame ako hocete da vase dijete bude gladno ,zedno ,istraumirano,mrzovoljno,histericno,agresivno upisite u vrtic „Zvijezdica“.

Ostavite odgovor

