Poremećaj zauzetosti

 Koliko ste ispeglani  ? je članak koji je inspirisao ovaj članak 🙂 to je ta recipročna inspiracija.

U Koliko ste ispeglani? Jovi spominje poremećaj zauzetosti. Ne samo da ga spominje već i pati od njega. Ja isto imam povremene simptome ovog poremećaja. Kako se oni ispoljavaju:

  • radite istovremeno min. dvije stvari. npr. uključite mašinu za veš da pere dok usisavatu kuću a pri tom ste stavili i vodu na šporet za ručak;
  •  rijetko kad ili nikad ležite i gledate TV, surfate ili čitate. U slučaju da se omakne ovakva radnja, traje jako kratko jer se dešava u večernjim časovima i obično završi spavanjem pred TV-om;
  •  ako se odlučite da gledate TV radite nešto istovremeno, npr. peglate 🙂

Ovo su samo neki od najvidljivijih simptoma ovog ružnog i za kvalitetetan život žene pogubnog poremećaja.

Manje uočljivi simptomi su npr. i stalno obećavanje drugaricama da ćete se vidjeti i prestanak bavljenja hobijem. Iako su najteže uočljivi, može se reći da su najbitiniji. Najteže uočljivi su jer sad druženje sa drugaricama (pogotovo ako nemaju djecu) se može lako racionalizovati:

„Ma umorna sam da izlazim.“, „Debela sam. Nemam šta obući.“, „Ko će uspavati/okupati dijete.“  „Nemamo više zajedničke teme.“  i slične floskule.

Prestanaka bavljenja hobijem je isto alarm ali se lako prelazi preko njega jer ko je još vidio da se mama bavi nečim što voli a ne donosi nikakvu korist osim osjećaja zadovoljstva i sreće.

I na kraju, ako se uhvatite da prilikom priče sa nekim zatežete i ravnate stolnjak ili popravljate neku naherenu stvar na stolu…to je to. Poremećeno ste zauzeti! Spašavajte se dok možete 🙂

p.s. ovo je samo jedna od varijacija na temu preopterećenosti mama. Recikliram je jer je tako izdašna. Ne zaboravite da nikom ne treba super mama.

Advertisements

Peglom u glavu!

Nije mama-tata tema, nema nasilja u porodici 🙂

Radi se o pegli u glavu – sebi!

Da.

Koliko vremena sedmično peglate? Koliko onda još poslije vremena pričate koliko ste peglale. Dovoljno toliko da ubijete u pojam i sebe i sve oko sebe. Istraživanje rađeno za Philips kaže da žene u prosjeku provedu četiri mjeseca svog života peglajući.

Peglom u glavu!

I ja sam se ubijala u pojam peglanjem i  neću više.

Dvije su jednostavne tajne nepeglanja:

1. kad vadite veš iz mašine, lijepo  ga složite prije kačenja. Kolegica pred penziju mi je odala još jednu caku – kod dijelova odjeće koje imaju puno šavova, kao npr. košulje, najbolje radi rolanje.

Nisam mogla naći slike srolanih košulja (garant ih je peglački lobi sakrio od nas naivnih 🙂 ) ali taj je princip. Dakle, pamučna odjeća koja zahtjeva peglanje se preklopi po šavovima, poravna i srola do kačenja. Pri kačenju, štipaljke stavljajte na šavove da se što manje ocrta njihov trag. Treba vremena i da uđe u naviku ali pali! Veš nije izgužvan.

2. kupujte odjeću koja se ne mora peglati 😀

Lijepo tijelo

Zbog sve većeg pritiska na žene, koje uglavnom prave – žene, očekuje se da mjesec dana nakon porođaja stanete u stare farmerke zanemarujući činjenicu da možda nećete uspjeti stati ni u stare cipele. Na zapadu se naravno otišlo korak dalje pa se na izgledu radi neposredno prije poroda kako bi slike odmah nakon stizanja bebe bile „glamorous“.

Ovu temu sam već „obradila“ u članku Na šta ličimo poslije poroda pokušavajući demistifikovati i cijelu stvar malo drugačije posmatrati. Isto je uradila i Jade Beall ali  na mnogo efektniji način. Da cijeli ženski rod nije krenuo stazama anoreksije i pritiska na sopstveno tijelo i razum, pokazuje njen projekat koji se sastoji od niza neuobičajenih fotografija  u, za većinu žena, najnezgodnijem periodu za fotografisanje, nakon poroda.

Pokazala je da može drugačije. Ja joj kažem hvala 🙂

Sretni roditelji

Svaki dan sa svojim djetetom treba da budete nasmijani, da postavite granice baš tamo gdje treba i to odlučnim ali nježnim tonom, da mu pjevate, da se igrate sa njim

Da, ako tablete za smirenje zalijevate nekim energetskim pićem. Ovakav hod po žici ne možete održati i da imate svu moguću pomoć u kući, da ne radite i da imate blag temperament i urođenu mudrost. Roditelji znaju biti nervozni, a nervoza je normalna ako se pojavi s vremena na vrijeme. Raspon emocija (novopečenih i staropečenih) roditelja je prilično širok i brzo se smjenjuje kad dođe novi član u porodicu. To ne znači da će vam trebati par dana da se naviknete i reorganizujete uz pjesmu i smijeh. Trebaće vam puno više i to uz osjećaj bespomoćnosti, gubitka kontrole, možda i bijesa. Pa šta. To je ljudski. Dok god nisu preovlađujuća i dok ne počnu uticati na zdravlje vaše porodice, takva raspoloženja su prirodna. Naročito kod hormonski neuravnoteženih mama. Da bi stvar bila komplikovanija i tata je u istim…istoj peleni 🙂 Ni njemu nije lako ali to može pokazivati na drugi način. I vjerovatno će vam se počesto preklapati „nije nam lako“ periodi koji će se manifestovati kroz potpuno drugačije riječi i  tonalitet. I tu onda dolazi do još jednog konstrukta moderne parapsihologije (to je ona iz časopisa) – ne treba se svađati pred djecom.
Istraživanja kažu da to nije toliko loše pod uslovom da vas djeca vide kako se pomirite.  Djeca vas trebaju vidjeti kako se nakon prepirke i ljubite, kažu neki psiholozi. Vi sad napravite ravnotežu, a ja ću vam samo prenijeti da nervozu i stres umanjuje nekoliko stvari kao što su:

  • ugađanje i briga o sebi (ovim temama se bavila u člancima Žena-gospođa i Žena-gospođa*)
  • očekujte, što Ameri kažu, roller-coster emocija (ako plačete češće nego p.b. ne znači odmah da ste u depresiji)
  • budite spontani (ne volim ovaj izraz jer je paradoksalan ali nemam drugog za sad)
  • spustite standarde (što se tiče kuće, ručka, napredovanja u karijeri bar u vrijeme zahtjevnog perioda kad je beba skroz mala , ako baš ne možete drugačije)
  • izađite iz kuće! (ne budite lijeni, spakujte žgepče i džada u šetnju)
  • prihvatite pomoć ako vam se nudi ili je  tražite ako vam se ne nudi (mada sumnjam 🙂 )
  • njegujte druge odnose osim roditeljskog (prijateljstva, rodbinske veze, odnos prema hobiju)
  • ne zaboravite pravi ugao gledanja – naporni dani neće trajati do vijeka, proći će brzo i vjerovatno ćete ih se sa sjetom sjećati.

…a ako ništa ne pali, onda se malo posvađajte sa mužem, čisto da ostanete u kondiciji 😀

NAPOMENA:
Pošto je danas sve otišlo u krajnosti, pa smo došli i do tog da na fenu piše da se ne treba koristiti dok stojite u kadi sa vodom, tako vam i ja skrećem pažnju da ne mislim da   se treba redovno slati u majčinu pred djecom i dernjati za svaku sitnicu (ne znam koje metode u komunikaciji koristite, ali znam da su ove prilično česte). Dakle, govorim o povremenim svađama i prepirkama bez nasilja, koje ne traju dugo i na kraju završe pomirenjem. Govorim o normalnoj porodici (Bože, ako takva postoji!).

Dara’s log stardate 14072013

Odlomak iz mog biciklističkog dnevnika. Možda će motivisati druge mame da istraju u svojim hobijima 🙂

CaraDara

 DO BABE BICIKLOM

Ako ste roditelj, a naročito roditeljka, jednostavne stvari u kojima ste uživali odjednom postaju jako složene. Ako ste neko ko nije spreman uložiti malo veći trud u organizaciju dana, ode mast u propast. Odjednom se bavljenje hobijem smanji na nekoliko sati mjesečno i potpuno izgubi. Slično se dešava i sa drugim stvarima koje su vas usrećivale p.b. (prije bebe). Postanete aparat za obaveze. Da bih izbjegla aparatizaciju, odlučila sam da plovim sopstvenim svemirom. Evo šta  se dešava dalje na Voyageru:

S obzirom da je 7. dan u nedelji, odlučili smo ići u prapostojbinu. Borg, Broj Jedan i ja. Dogovor je sledeći: ja ću ići Bianchi-jem (space shuttle) a Borg i Br. Jedan, primitivnim vozilom. Iz tog razloga, krenula sam ranije dobropoznatim i na prvi pogled, sjetite se samo prethodnog log-a, odličnim biciklističkim stazama…Picture 001

…koje kao što sam navikla u civilizaciji Bendžolajaca ubrzo prerastu u nešto drugo ili…

View original post 197 more words