Dara’s log stardate 14072013

Odlomak iz mog biciklističkog dnevnika. Možda će motivisati druge mame da istraju u svojim hobijima 🙂

CaraDara

 DO BABE BICIKLOM

Ako ste roditelj, a naročito roditeljka, jednostavne stvari u kojima ste uživali odjednom postaju jako složene. Ako ste neko ko nije spreman uložiti malo veći trud u organizaciju dana, ode mast u propast. Odjednom se bavljenje hobijem smanji na nekoliko sati mjesečno i potpuno izgubi. Slično se dešava i sa drugim stvarima koje su vas usrećivale p.b. (prije bebe). Postanete aparat za obaveze. Da bih izbjegla aparatizaciju, odlučila sam da plovim sopstvenim svemirom. Evo šta  se dešava dalje na Voyageru:

S obzirom da je 7. dan u nedelji, odlučili smo ići u prapostojbinu. Borg, Broj Jedan i ja. Dogovor je sledeći: ja ću ići Bianchi-jem (space shuttle) a Borg i Br. Jedan, primitivnim vozilom. Iz tog razloga, krenula sam ranije dobropoznatim i na prvi pogled, sjetite se samo prethodnog log-a, odličnim biciklističkim stazama…Picture 001

…koje kao što sam navikla u civilizaciji Bendžolajaca ubrzo prerastu u nešto drugo ili…

View original post 197 more words

Ostavite odgovor

